Reklamacje i zwroty

ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROTY)

Jeżeli chcesz zwrócić zakupiony w naszym sklepie towar, masz na to ustawowe 14 dni. Pamiętaj zadbać o to, aby zwracany towar był nieużywany, nieuszkodzony i czysty. Dotyczy to w szczególności asortymentu takiego jak szelki, ubranka czy buciki. Należy bezwzględnie oczyścić je z sierści, która mogła pozostać po przymierzaniu.

Towar musi trafić na nasz magazyn, a koszty wysyłki leżą po Twojej stronie. Forma odesłania jest dowolna, możesz to zrobić wybranym kurierem lub Pocztą Polską. Nie odbieramy jednak paczek z paczkomatów.

Poniżej dostępny jest do pobrania formularz odstąpienia od umowy (Załącznik nr 1), który musisz dołączyć do zwracanego towaru. Na formularzu wypełnij swoje dane, numer zamówienia, a także numer rachunku bankowego, na jaki mamy dokonać zwrotu pieniędzy.

Jak tylko towar do nas dotrze, zostaniesz o tym poinformowany mailowo, a na zwrócenie środków mamy 14 dni. Najczęściej jednak zwrotów dokonujemy w krótszym czasie.

Adres do wysyłki dostępny jest na formularzu zwrotu, zamieszczamy go również poniżej:

Opius.pl
80-298 Gdańsk
ul. Kartuska 493

(ZWROTY WYKONANE NA ADRES WE WŁOCŁAWKU NIE BĘDĄ ODBIERANE, JEST TO ADRES WYŁĄCZNIE KSIĘGOWOŚCI!)

 

REKLAMACJE

Jeżeli towar nie spełnia Twoich oczekiwań lub popsuł się będąc na gwarancji, masz prawo do złożenia reklamacji. Najlepiej jakbyś skontaktował się z nami telefonicznie lub mailowo, a pokierujemy Cię dalej jak złożyć reklamację.

Zachęcamy do kontaktu na adres e-mail: sklep@opius.pl lub pod numerem telefonu: +48 504 737 353

Do złożenia reklamacji konieczne jest wypełnienie załącznika nr 2 (Formularz reklamacji towaru). Nie wysyłaj do nas towaru na własną rękę, chyba, że zostaniesz o to przez nas poproszony.

 

Załącznik nr 1 - Formularz odstąpienia

Załącznik nr 2 - Formularz reklamacji towaru